נתניהו בלחץ אדיר: אחוזי הצבעה נמוכים במעוזי הליכוד

איתי גדסי No Comments on נתניהו בלחץ אדיר: אחוזי הצבעה נמוכים במעוזי הליכוד

ראש הממשלה ביטל כינוסי בחירות באשדוד ושב למעונו בירושלים, שם מתכנסים ראשי הרשויות של הליכוד ונציג המטה לדיון חירום

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המלחמה על כל קול: מבוקר יום הבחירות ניכר הלחץ האדיר בסביבת ראש הממשלה, תחת מתקפת סרטונים אדירה מנסה ראש הממשלה בנימין נתניהו להניע את מצביעי הימין אל הקלפי. מבדיקות פנימיות שביצע הליכוד נראה כי השאננות בשטח תביא להפסדם בבחירות. לאור הנתונים המדאיגים, נתניהו ביטל את כנסי הבחירות בשטח וחזר באופן בהול למעונו בירושלים, שם הוא מכנס את ראשי הרשויות ונציגי מטה הליכוד לדיון חירום, בעקבות אחוזי ההצבעה הנמכוים במעוזי הליכוד.

ראש הממשלה אמר לפני זמן קצר: המצב בשטח מסוכן. כרגע לפיד וגנץ מובילים בפער גדול. אחוזי ההצבעה שלנו נמוכים. לפני כמה דקות הייתי בכניסה לאשדוד, בדרך לאירוע של הליכוד. קיבלתי עדכון דרמטי על אחוזי הצבעה נמוכים מאוד במעוזי הליכוד, לעומת אחוזי הצבעה גבוהים במעוזי השמאל.

ביטלתי את האירוע ויצאתי עכשיו לדיון חירום בירושלים. חייבים להציל את הימין. יש רק עוד כמה שעות. מי שלא הצביע – שיצא עכשיו להצביע. עכשיו. מי שהצביע – שידבר עם חברים ובני משפחה וידאג שהם יגיעו בדחיפות להצביע.

צאו להצביע מחל אחרת נקבל ממשלת שמאל. אסור לתת לזה לקרות. שלא נקבל מחר את יאיר לפיד ראש ממשלה, מקים ממשלת שמאל עם מרצ, מפלגת העבודה, ובתמיכת המפלגות הערביות.

צפו בשיירת ראש המשלה מגיעה באופן בהול לביתו:

צילום: פלאש 90


0 תגובות